Jump to content

hjelp til identifisering av pakkboks.

HansT

Recommended Posts

Hei.

Trenger litt hjelp til identifisering av denne pakkboksen og hvem jeg kan henvende meg til når det gjeler størelse på simmerringer til denne.

Aksel: 30mm

Mener det skal være 2stk simmerringer i denne,men har bare mulighet til å ligge på land i noen timer for å få fikset denne og da hadde det vært kjekt å vist yttermål på simmerrringene slik at dette kan kjøpes før båten blir tatt opp.

imag0121.jpg

imag0122.jpg

imag0123.jpg

imag0124.jpg

Hvis ikke du finner ut av det.

Må du må kartlegge hvilken butikker som har simmeringer på 30mm.

Og få en til å ta ringerunden så snart du har demontert pakkboksen og så får han løpe og kjøpe.

Tess, Romnes, Mekonomen, ProffPartners og andre maskinforretninger i fjorden.

OG HUSK Å FÅ RUSTFRIE spiralringer med.

Kokekyndig maskinist kjent på kysten.

Visst du rengjør tetningen litt bedre så kan det stå betegnelsen på selve gummien.

Mulig bildet lyg litt men vanlige simmeringer har normalt sett ikke så store ytterlipper, ligner litt på en v-ring.

Ellers burde det jo være mulig å måle ytter dia. med ett skyvelær nedi der?

Synest eg ser en seeger ring og da er det vel samme dia. som tetningen?

Redigert av volfro (see edit history)

Hei.

Trenger litt hjelp til identifisering av denne pakkboksen og hvem jeg kan henvende meg til når det gjeler størelse på simmerringer til denne.

Aksel: 30mm

..............................

Ligner veldig på min pakkboks, også der er akslingen 30 mm og jeg har målt diameteren på "hullet" til 40 mm, men

lurer jo på om det er nøyaktig nok.

Jeg må nok snart gjøre samme operasjonen, og da hadde det vert greit å kjøpe ringene på forhånd.

Finner du ut av det ( før eller etter du kjøper simmerringer ) så hadde det vert fint om du la ut mål og/eller

delenummer her :pray: .

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...