Sim_1 Startet 23.Mai.2012 Link til dette innlegget Startet 23.Mai.2012 Har kjøpt meg en eldre GH 11 Deluxe og lurer på å "style" den litt. Eneste problem er budsjettet mitt, som ikke ligger langt over 1000-lappen. Noen som har forslag til en billig måte å style båten på? Det jeg mener med styling er f.eks. å montere høyttalere, nytt ratt osv., men jeg har ikke veldig mye penger å bruke på dette... Noen forslag? Sitér dette innlegget Link to post
wiking1 Svart 23.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2012 Kjøp noen billige led-lys på biltema. Koster rundt 50-60 kr per stykk tror jeg. Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 23.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2012 Kjøp blå led-lys på biltema. Monter inn 3-4 sånne. Jeg kjøpte noe greier til bil på netthandelen. Neonlys i blå/rød/grønn. Kan styre/velge farge med fjernkontroll. Kult. Betalt et par hundre. Eller en liten stereo. Får kanskje en liten pakke med to høytalere til tusenlappen. Eller en boomblaster.. Hehe. Jeg synes alle båter kler et flagg bak. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
ivar Svart 23.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2012 har du bilder av båten , så er det lettere å komme med tips. Nytt ratt får du for godt under 1000 lappen, er stor forbedring dersom rattet du har nå er av den litt kjipere sorten Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Sim_1 Svart 23.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2012 Båten ligger per i dag opp ned for å bli stoffet. Skal legge ut bilde når jeg har snudd den etter stoffingen er unnagjort Sitér dette innlegget Link to post
Sim_1 Svart 24.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2012 Høres kult ut med LED/neon-lys. Må i så fall spandere på meg et batteri da? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.