Halcyon Svart 2.Juni.2012 Del på Facebook Svart 2.Juni.2012 Uansett om man ligger med baugen ut eller inn fungerer et spring beder en fender eller tau på tvers. Bruk dedikerte tau med tilpasset lenge på springet så går baugen/akterenden aldri i brygga... Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 2.Juni.2012 Del på Facebook Svart 2.Juni.2012 enkelte steder er det ikke tillatt å ligge med hekken inn pga fare for å ødelegge flytepontongene med propellen. Hvordan kan en ødelegge noe med propellen som som oftest ligger dypere enn flytepongtongene Muligens de i Ålesund hopper ut av båsen på en mandag... Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Dalton Svart 3.Juni.2012 Del på Facebook Svart 3.Juni.2012 Sånn en skal jeg også lage meg, men jeg ser for meg fordelen av å montere et par solide rykk-dempere på hver side, i tillegg til den fenderen på midten. Sitér dette innlegget I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so... Kragerø 26 med Sole SM616 Link to post
Jens_P Svart 17.Juni.2012 Del på Facebook Svart 17.Juni.2012 Fikk rigget opp en sånn før første fortøyning på ny båtplass. Den har allerede gjort nytten mens jeg tilpasset nye fortøyninger! Anbefales ! Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
adeneo Svart 17.Juni.2012 Del på Facebook Svart 17.Juni.2012 I båthavnene rundt i Vestfold er den løsningen å finne på annenhver plass, og har vel vært det siden rett etter krigen en gang, så det kan umulig være noe nytt. Vallø båthavn har forøvrig 1199 plasser så vidt jeg vet, og betydelig flere medlemmer enn det i foreningen (jeg er ikke en av de), og det er heller ikke Norges største båthavn, uten at jeg egentlig vet hvem som er størst? Det må være noen som lider av litt stormannsgalskap i båtforeningen til Lazyjack ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.