Jump to content

Smart løsning for å forhindre at bauen går i brygga

Sjøogvind

Recommended Posts

enkelte steder er det ikke tillatt å ligge med hekken inn pga fare for å ødelegge flytepontongene med propellen.

Hvordan kan en ødelegge noe med propellen som som oftest ligger dypere enn flytepongtongene :lol: Muligens de i Ålesund hopper ut av båsen på en mandag...

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

• 2 uker senere...

I båthavnene rundt i Vestfold er den løsningen å finne på annenhver plass, og har vel vært det siden rett etter krigen en gang, så det kan umulig være noe nytt.

Vallø båthavn har forøvrig 1199 plasser så vidt jeg vet, og betydelig flere medlemmer enn det i foreningen (jeg er ikke en av de), og det er heller ikke Norges største båthavn, uten at jeg egentlig vet hvem som er størst?

Det må være noen som lider av litt stormannsgalskap i båtforeningen til Lazyjack ?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...