winrace12eier Startet 24.Mai.2012 Link til dette innlegget Startet 24.Mai.2012 hei. er ny her så er ikke sikker på åssen alt dette funker men har et spm. eier en winrace 12 men ønsker å kjøpe meg ny motor så hvilken motor anbefaler dere? har nå en honda 25hk 4 takt men denne blir litt for tung for båten.... så er ute etter en 2 takt, tenkte å kjøpe meg en cleaver også men trenger jeg noe ekstra vann inntak? setter stor pris på svar :) mvh. Marius SH Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 24.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2012 Du trenger water pick-up hvis du monterer motoren med kjølevanns inntaket så høyt at det er over bunnen. Tohatsu 25hk skal være spreke motorer, de bruker dem til racing på Winrace 13 båtene. Anbefaler Winrace propellers i froland til cleaver, de kan også hjelpe deg med hvor høyt motoren skal stå og ansre ting du lurer på. Send meg en im hvis du har planer om å selge hondaen :) Sitér dette innlegget Link to post
Ankerdrammen Svart 24.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2012 (redigert) Hei. Den ultimate motoren må være en selva 35 hk.Lik å se på som 25 og T-400 modellene. Veier det samme, 550 cc.Brutal effekt Til denne komboen ville jeg valgt en chopper prop. Redigert 24.Mai.2012 av Ankerdrammen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
winrace12eier Svart 24.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2012 ja men er så vanskelig å finne en selva tilsalgs i nærheten... men hvor eventuelt får jeg kjøpt water pick-up? koster det mye? er en honda 1999 modell om jeg husker riktig er iallefall den "gamle" modellen. og takk for raske svar! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.