Verrie Startet 22.Januar.2005 Link til dette innlegget Startet 22.Januar.2005 Som overskriften tyder på, er jeg på jakt etter teakdetaljer som jeg kan lage hyller, pynt etc., av. Jeg har undersøkt rundt forbi, uten å lykkes (deriblant Lona Listehøvleri som er virkelig store på teak her lokalt) Har sett på produktene til Biltema (har nå i sitt sortiment mye teakprodukter, positivt !)(uten biltemalogo!!), men det går heller ikke å kjøpe disse og rive fra hverandre, da detaljene blir for små og begrenset i bruk. Dreiebenk har jeg ikke, og har vel heller ikke tenkt å slå meg inn på den slags virksomhet heller. Så da er det opp til folket : finnes der noe sted i Norge/Sverige som det går an å få kjøpt teaksøyler, rundstokker, og dreide profilsøyler med mer å få kjøpt ?? Sitér dette innlegget Link to post
Fryva Svart 23.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2005 Som overskriften tyder på, er jeg på jakt etter teakdetaljer som jeg kan lage hyller, pynt etc., av. Jeg har undersøkt rundt forbi, uten å lykkes (deriblant Lona Listehøvleri som er virkelig store på teak her lokalt) Har sett på produktene til Biltema (har nå i sitt sortiment mye teakprodukter, positivt !)(uten biltemalogo!!), men det går heller ikke å kjøpe disse og rive fra hverandre, da detaljene blir for små og begrenset i bruk. Dreiebenk har jeg ikke, og har vel heller ikke tenkt å slå meg inn på den slags virksomhet heller. Så da er det opp til folket : finnes der noe sted i Norge/Sverige som det går an å få kjøpt teaksøyler, rundstokker, og dreide profilsøyler med mer å få kjøpt ?? <{POST_SNAPBACK}> Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.