Hustvedt Startet 24.Mai.2012 Link til dette innlegget Startet 24.Mai.2012 Hei, i går kjøpte jeg meg Raymarine Voyage Planner og optimistisk så la jeg opp alle rutene jeg har planer om å gå i løpet av pinse helga. Var mye enklere å gjre det på PC'en enn å knotte det inn på karplotteren (C90W) MEN, så skulle jeg overføre herligheten til den CF disk for så å få det inn i karplotteren. Problemet er at programmet vil ikke lagr....det skjer i allefall ikke en dritt... Noen som har dette programmet og fått det til å virke??? Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 24.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2012 Jeg har brukt Raymarine Raytech planner, og har ikke hatt noen problemer. Voyage planner, er det noe nytt ? Sitér dette innlegget Link to post
Hustvedt Svart 24.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2012 Vet ikke... jeg kom på i går at de kanskje hadde et slikt verktøy (software) og da kjøpte jeg det første jeg fant på sidene til Raymarine...får sjekke litt mer, evt sjekke ut det andre (om det fortsatt finnes) Sitér dette innlegget Link to post
Hustvedt Svart 25.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2012 Fikk tilbakemelding fra support hos Raymarine (veldig raskt forresten), og hvis jeg forstår dem rett er det mulig fila (som lagres av programmet) ikke er synlig i vanlig Windows utforsker. Det finner jeg jo ut når jeg kommer i båten senere i dag når jeg setter CF kortet i kartplotteren...:-) Sitér dette innlegget Link to post
CC-Jade Svart 31.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2012 Også jeg har skaffet meg Voyage Planner - og opplever det samme som ved lagring av rute på CF-kort. Fant du ut av problemet? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.