Knuttern Startet 24.Mai.2012 Link til dette innlegget Startet 24.Mai.2012 Båten stoppet på tredje turen etter vintern. Først fant ut ikke gnist, justerte stiften som var brendt og skifta plugger. Så oppdaget jeg vann i den ene sylinderen, og etter å har skrudd av topplokket fant at det var tæret hull i kanten inn mot sylinderen. Tetta med kjemisk metall, og det ser ut som det tettet. Tømte og rensa forgasseren, men den vil allikevel ikke starte. Når den nesten tenner sp møter den et eller annen motstand som gjør at den stopper. Mye luft kommer også ut av ventilkammeret, lugteventilen der. Noen som har tips på hva jeg skal gjøre, eller er det bre å kjøre mdtfjords og dra ut bunnpluggen ? Sitér dette innlegget Link to post
kilowatt Svart 25.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2012 Kan vel tyde på at du har stilt tenningen feil eller at registerkjeden er slit? hvis den tenner for langt før TD (topp dødpunkt) kommer aldri stemplet over TD og stopper. ny kjede koster 970kr på www.marna.no, der ligger forøvig mye god informasjon om motor og alt av deler Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.