Jump to content

Hvordan koble iskra 70 amp dynamo og turteller til VP MD 2030c?

ukjent

Recommended Posts

Heisann!

har eit problem som eg ikkje forstår. eg får ikkje dynamoen til å lade. faktisk to dynamoer som eg har prøvd .som skulle vere iorden.

så spørsmålet mitt er eigentlig, har eg kobla rett?

B+ - pluss via starter.

B- -gjorda via blokk/batteri

D+ - kjenne på spenning/strøm på batteri ladelys osv.. (får ikkje alarm ein gong på at den ikkje lader... kan det vere ei diode i instrumentpanelet? sånn einvegs "ventil"?

W - turteller?

har sjekka ledningsnettet, og har kontakt osv. er rette kabler. skal vere i vertfall, veit jo aldri. men har jo målt.

dette var den eine dynamoen. ein 70 amp irskra (noko i den dur) står på ein volvo p MD 2030c.

så har eg fått taki ein marine dynamo. str og produsent/mekre veit eg ikkje.

B+ - plus via starter

W - turteller.

så kjem spørsmålet... kor skal den D+ "kabelen" her? for på denne dynamoen står det aux og... uff.. no hugser eg ikkje i farta kva anna set står. dvs eg meiner det er to alternativ til å koble rett/feil.

og kva skjer vist eg kobler feil? kortslutter eg og øydlegjer dynamoen då? kor mykje skal til? ganske irriterande no når det nærmer seg sjøsetting. og dynamo stod ikkje på budsjettet. ettersom at overhaling ha brukt motor har kosta meg litt... så gjennstår jo bare den dynamoen....

Når det gjelder turteller, hos meg er det digital tumeteller under turteller. dette får deg heller ikkje til å virke. (verken turteller eller timeteller) der står det i midlertid "CODE" i dispalyet til turteller. eller er det bare dårlig kontakt, slik at eg trur det står "CODE"? kjønner ikkje.. blinker også tildels somme tider. men stabiliserer seg i ei stund. og så kjem blinkinga igjen. indikerer det feil på dynamo??? :S:S

Kanskje nokon har ein ide=)

Håper på\ svar frå nokon av dykk=) Ha ein fortsatt fin dag, og nyt finværet så lenge de varer=)

B+ +30 batteripluss

B- Gods Batteriminus

D+ Magnetiseringstrøm Ladelampe

B+ skal naturlig nok kobles til batteriets plusspol, også kallt +30

B- skal kobles til batteriets minuspol, som oftest via motorblokk.

D+ skal kobles til instrumentets ladelampe, som bør være ei glødepære på ca 5 W evt. led + motostand som tilsvarer dette.

Den skal kobles til minus-siden av pæra, andre siden av pæra skal kobles til +15(tenningspluss).

For feilsøking, så kan du bare ta å koble ei pære på 5W mellom D+ og B+ på dynamo, denne bør lyse når motor ikke går, og slukke når motoren er startet og ladinga satt i gang.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...