2xDiesel Startet 25.Mai.2012 Del på Facebook Startet 25.Mai.2012 <Hei! Drevet vil bare trimme inn, men ikke ut. Regner med det er den samme motoren som trimmer både inn og ut samt at der er en form for styrings/relee boks en eller annen plass som kanskje et relee er gåent i? Er jeg på sporet av noe, og er der noen som vet hvor eventuell boks/styring av PowerTrim en ligger? Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 25.Mai.2012 Del på Facebook Svart 25.Mai.2012 Alt sitter på pumpen. Releer osv. Har selv byttet 1 rele 1 gang :-) mvh Bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
2xDiesel Svart 26.Mai.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mai.2012 Har bytter rele uten suksess, sjekket at pumpen går begge veier ved å sette strøm på den direkte, har kryssbyttet bryterne for trim for å sjekke at de er i orden og de er OK. Virker fremdeles ikke. Andre tips? Sitér dette innlegget Link to post
Prolimit Svart 26.Mai.2012 Del på Facebook Svart 26.Mai.2012 Vilke siffer har du i power trim displayet ? Kan väre trimgiver, drevet till trimgiver eller displayet. Forsök å kaste bytte de först. Sverre Sitér dette innlegget Bavaria 37 Sport 2008, 2 X VP D4-300 Link to post
eiju Svart 27.Mai.2012 Del på Facebook Svart 27.Mai.2012 Jeg må holde inne knappen for høyt løft av drevet idet jeg skal begynne å løfte drevet fra bunn. Så kan jeg kjøre drevet som normalt, men etter noen minutter "låses" den igjen, så da må jeg trykke begge knappene igjen for å "låse" opp igjen. Sitér dette innlegget Link to post
Litle knabben Svart 22.Juni.2012 Del på Facebook Svart 22.Juni.2012 Du har problem med en sikring antakelig. Hvertfall hadde eg det. Tok selv vekk en 55A sikring og alt fungerte som normalt. Sitér dette innlegget Link to post
Joda3300 Svart 24.Juni.2012 Del på Facebook Svart 24.Juni.2012 Knappe panelene på disse har det vært litt tull med, men vist det ikkje viser noe i displayet eller displayet viser +56 når drevet e heilt nede så er den trimsensoren feiljustert. Mvh Tom Erik Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.