espen22 Startet 25.Mai.2012 Link til dette innlegget Startet 25.Mai.2012 Hei jeg lurer på om noen her har erfaringer med hvor mye det er å hente på å ha eksosen ut bak i rør istedenfor igjennom drev. Lurer også på om det å ta eksosvarmen vekk fra drev vil redusere slitasjen på drevet. Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 25.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2012 Det kommer vel an på motoren? På en gammel Volvo firer er det nok fint lite å hente på å ikke gå gjennom drevet, mens på en Merc 502 High Performance med presse og 6-700 knuter så er det nok noe mer å hente. I forhold til slitasje er det ingenting å hente, eksosen er ikke så varm. Sitér dette innlegget Link to post
tsb Svart 25.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2012 En ting jeg la merke til når jeg skiftet fra Bravo transom til VP var at det var betydelig mindre eksos kanaler i Bravo transomen. Jeg har valgt å gå for silent choise. så kan jeg velge. Jeg har også lurt på hvor mye det er å hente på å kjøre eksosen rett ut men kan ikke si jeg har funnet noe god info om dette. Bør jo vere noen %. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.