Jump to content

Det kommer kaldt vann fra varmtvannsbereder.

Bisse

Recommended Posts

Har en Tresfjord 29 med Perkins 4.236 Det er innstalert varmtvannsbereder i båten min (tidligere eier).

Det sitter en kran med kuleventil i nærheten av termostaten, jeg åpner krana, men slangen som går til berederen blir ikke varm. Temp på motor er ca 90 grader. Det kommer varmtvann fra berederen når jeg kobler på 220volt.

Noen som har vært borti dette?

Hilsen

Ole-Martin, Halden.

Ole-Martin Nilsson, Halden.

Gamle kuleventiler har en lei tendens til å sette seg fast og når en tar litt hardt i håndtaket så løsner det fra kulen. Det kan kjennes ut til at ventilen åpner og stenger men i realiteten er det bare håndtaket som beveger seg. Kan være verdt å sjekke...

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.
  • Barnevaksiner

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...