jakob98 Startet 27.Mai.2012 Link til dette innlegget Startet 27.Mai.2012 Hei, jeg skal kjøpe en båt etter komfen. Har funnet mange fine båter. f.eks. http://www.finn.no/finn/boat/used/viewimage?finnkode=34038987 Denne har jeg sett på lenge har ikke komf. før neste år, men litt å gjøre på den! har dere noen tips på hva jeg burde gjøre? M.V.H en gutt på 14 Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 27.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2012 Hvis du er raskt kan du kanskje konfirmere deg borgelig ett år for tidlig, mai er ikke over enda ? Du må nok utdype spørsmålet noe! Akkurat hva ønsker du tips til, hvordan du skal pusse opp båten, hvordan du skal skaffe pengene til båten, om du skal kjøpe båten eller ikke, eller hvordan konfirmasjonen i seg selv fungerer ? Sitér dette innlegget Link to post
jakob98 Svart 27.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2012 (redigert) Trenger tips til hva jeg kan gjøre med båten (oppusning) :P Redigert 27.Mai.2012 av jakob98 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.