chrisrik Svart 30.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2012 Det er jo bare en litt lengre dagstur, gjort unna på drøye 4 timer i nogenlunde greit vær? +/- 100 nautiske. Hadde vært kjempeartig å vært med! Sitér dette innlegget Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
xplorerx Svart 6.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2012 Da er tiden endelig kommet for å få båten oppover! Skal prøve å få den oppover enten i morgen eller fredag! Sitér dette innlegget Link to post
chrisrik Svart 7.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2012 blir det for egen maskin? nordøstlig vær her på vestlandet gir gode forhold. Sitér dette innlegget Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
xplorerx Svart 7.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2012 Ja nå er båten på vei. sjøveien nå som været er bra! Båten ankommer i morgen ettermiddag! Gleder meg til en flott helg med ny båt. Sitér dette innlegget Link to post
Nils1 Svart 7.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2012 (redigert) Som betyr at du ikke kjører den opp selv ? Redigert 7.Juni.2012 av Nils1 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
xplorerx Svart 8.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2012 Ja etter nye om og men ble det slik, da jeg ikke hadde mulighet til å ta meg fri fra jobb. Skulle gjerne kjørt den oppover selv, men men. Båten er nå på vei og jeg gleder meg;) Sitér dette innlegget Link to post
JGH Svart 8.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2012 var synd eg ikkje fekk muligheten allievel, hadde vore ein fine morgentur etter jobb inatt. Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
chrisrik Svart 10.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2012 Any updates? Sitér dette innlegget Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
xplorerx Svart 10.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2012 Båten ankom Florø på fredag kveld kl 19. Da var det bare å ordne litt med utstyr og ut på sjøen! Har vært ute i hele helgen og kan bare smile. En veldig morsom båt, men nok av krefter til det meste;) Litt såfiks som må ordnes, men det er jo bare moro! Takker til alle som har tilbudt seg å hjelpe til her inne! Nå er det bare å komme seg utpå igjen. Sitér dette innlegget Link to post
AndersReve Svart 19.Februar.2017 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2017 Er det denne som skal selges igjen nå? Er veldig interessert i den. https://m.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=84870291 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.