GunR Startet 28.Mai.2012 Link til dette innlegget Startet 28.Mai.2012 Som sagt, vil kvitte meg med den vindskjermen jeg har. Denne er farget, hvilket er på grensen til farlig i dårlig vær! (Gjett hvorfor jeg skriver dette i dag,,, Ja jeg ble overrasket av dårlig vær på vei hjem i går!) Finnes det noen som kan lage en etter mål fra den gamle, eller må man bestille sånt fra båtprodusenten? Spør her først, for hvis jeg skal få laget en, har jeg noen ønsker om endringer.. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 28.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2012 RTech i Arendal leverer til mange. Sitér dette innlegget Link to post
GunR Svart 28.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2012 Takker for raskt svar! Har goooglet, men får ikke noen gode treff på RTech, du skulle ikke ha nummer eller adresse? Sitér dette innlegget Link to post
horg Svart 28.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2012 http://www.ertec.no/ Sitér dette innlegget Link to post
idars Svart 28.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2012 Ja de heter ertec og ikke RTech , de lager masse utstyr til bla viksund Sitér dette innlegget ELWARO 30 bor på SØNDELED Link to post
GunR Svart 28.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2012 Se der ja! Skal sjekkes ut i morra! Sitér dette innlegget Link to post
Moyja Svart 28.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2012 (redigert) Du skal ikke regne med og få svar fra disse gutta. Jeg har prøvd å ringe og sende mail men fikk ikke svar på noe ( ja jeg har prøvd noen ganger....) jeg postet her på forumet om de hadde gått konk, det hadde de ikke. Så jeg har gitt opp det firamet Redigert 28.Mai.2012 av Moyja (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
GunR Svart 28.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2012 Kan den lokale glassmestern lage en i lexan, tro? Kan jo ta utgangspunkt i den gamle, den er hel, hadde den bare ikke vært farget.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.