jimjim92 Startet 28.Mai.2012 Link til dette innlegget Startet 28.Mai.2012 Har fått tak i en draco 1700, som er bygd om til utenbords med brakett. Så har jeg kommet fram til at det enkleste, og i min mening peneste, er å bygge en "solseng", med benk på. Omtrent som i enkelte draco 1800, bare med benk uten hestesko. Hvordan materiale burde jeg bruke? Burde jeg lage det med plater, eller burde jeg bruke planker å snekkre det til? Jeg har planer om å lage til en "pute" oppå, altså med skumgummi og skai, men det blir nok ikke før til neste år. Takker på forhånd for svar! Illustrasjonsbilde: Sitér dette innlegget Link to post
littmild Svart 28.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2012 Vannfast finér er vel det vanligste å bygge benker av, om ikke du vil støpe i glassfiber da. Sitér dette innlegget - Anders Hanche Aasmundsen. CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010) Medlem: Leisure Owners Association Link to post
jimjim92 Svart 29.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2012 Ok. Takk for svar! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.