theblast Startet 28.Mai.2012 Link til dette innlegget Startet 28.Mai.2012 Har leitet vettet av meg for å finne et bilde av en tilt sylinder til båten min uten hell. Det er et hull bak tit sylinderen som all olja bare fosser ut av når man setter trykk. hullet ser ut som skal være der. men spørsmålet er om mann kan bare proppe hullet eller om man må demontere å bytte noe o ringer osv. Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 28.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2012 Du må nok forsøke å forklare noe bedre? Er det snakk om tilten til drevet, som da sannsynligvis er et AQ275 med hydraulisk tilt? Sitér dette innlegget Link to post
theblast Svart 29.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2012 Det er 275 drev med hydraulisk tilt ja, når jeg sier sylinderen, mener jeg den delen som den hydrauliske olja kommer inn og hvis jeg ikke tar helt feil, så sitter det et slags stempel i den som får motoren til å tilte opp og ned. Styrestaget er også festet til denne sylinderen som er festet mot drevet. På siden mot motoren så er det et hull som spyler ut olje når hydraulikken er under press. Dette skal den selvsagt ikke gjøre. Kan ta et bilde i morgen hvis jeg ikke har funnet det ut til da. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.