jimjim92 Startet 28.Mai.2012 Link til dette innlegget Startet 28.Mai.2012 Har fått en båt med en 115hk evinrude fra 98, men det kommer ikkeno gnist når jeg vrir om nøkkelen. Det er ikke dødmannsknappen. Noen tips? Sitér dette innlegget Link to post
Ingolad Svart 28.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2012 Samme har skjedd med min mercury 90 hk. Noen mener jeg må skifte coil. Tok opp båten idag og skal levere den på verksted. Sitér dette innlegget Link to post
emmis Svart 28.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2012 Dersom du må bytte coil bør du bestille fra ebay under halve prisen fra Norge .Det er riktignok et par år siden en i familien bestille til sin 115Evinrude kom på ca1500,-kr inkl frakt/ avg. Sitér dette innlegget Link to post
jimjim92 Svart 28.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2012 Ok. Hvordan kan jeg finne ut om det er dette som er problemet? Jeg er ikke så kyndig når det kommer til motorer. Sitér dette innlegget Link to post
emmis Svart 28.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2012 Du kan demontere coilen og ta den med til Vestfold elektro så måler de den for deg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.