mikalnor Startet 29.Mai.2012 Link til dette innlegget Startet 29.Mai.2012 Min Marna R2 stopper etter ca 1 time gange og vil ikke starte igjen før etter ca 20 minutter. Har en mistanke om magneten blir kjørt varm og stopper motoren. Er det noen i Sandnes/Stavanger området som kunne tenke seg å leie meg en magnet en kveldsøkt for å teste ut? Takknemelig for svar. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 29.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2012 Hvorfor ikke improvisere litt? Kjølespray, pose med isbiter e.l. Sitér dette innlegget Link to post
mikalnor Svart 29.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2012 Smart tips, har noe kjølespray på boks så jeg kan teste ut med. Jeg var også i kontakt med den alltid sericeinnstilte bedriften Marna Motor og de sa at det muligens også kunne ligge en luftblære i bensinslangen, og at jeg derfor burde teste ut å sette noe trykk på tanken også. Dersom det tilfeldigvis er noen som har en magnet som de vet virker som de kunne lånt meg en kveld for noen hundrelapper så hadde det vært kjekt å teste ut når man har luket bort 1 av to mulige. Sitér dette innlegget Link to post
Victoria1 Svart 29.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2012 Sjekk kondensatoren i magneten Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.