cvg_1822122370 Startet 29.Mai.2012 Link til dette innlegget Startet 29.Mai.2012 Skal montere et borg warner gear på en iveco. Den har en rett plate i enden av svinghjulskåpa. Når jeg har tredd gearakslingen inn i dempeplata, har jeg ca 20 mm igjen før gearet når koblingsplata på svinghjulskåpa. Vet at det ble levert /laget slike avstandsringer til borg warnergear 71/72. Harald Kommentar fra moderator: Minner om pnkt. 3 i reglene, annonsepregede emner blir normalt slettet.For å minne alle på saken har latt denne stå, men slettet annonsedelen. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 29.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2012 Prøv Halaas & Mohn, de dreide en slik for meg. Om de har slike for salg er jeg usikker på Sitér dette innlegget Link to post
AGF Svart 22.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2012 Daco mekaniske i Kaupanger laget til meg. Har 4 ringer til overs. Hvor mange mm trenger du? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.