runes Startet 29.Mai.2012 Link til dette innlegget Startet 29.Mai.2012 Jeg har hatt en mindre, relativt ny og etter mitt syn attraktiv motorbåt tilsalgs på Finn en ukes tid nå. Tidligere år når jeg har solgt seilbåter så har jeg i løpet av første uken hatt titalls seriøse henvendelser og stort sett solgt båtene i løpet av 2 uker. Denne gangen har det vært nokså få seriøse hennvendelser. Er markedet dødt? Hva er deres erfaringer? Jeg trodde at små nokså nye motorbåter skulle være lettere å selge enn store og dyre Bavariaer..... Sitér dette innlegget Nesten nye papirkart til salgs syirie.wordpress.com Link to post
Bearded Beast Svart 29.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2012 (redigert) Er på jakt etter omtrent det du beskriver og der flyr rubbel og bit avgårde som hakka møkk! Søker daglig på Finn og er ofte solgt når eg leser annonsen.. Hvilken størrelse har du? Redigert 29.Mai.2012 av Plutonium (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 29.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2012 Jeg har en 19 foter fra 2004 til salgs. Vært noen henvendelser men ingen visninger ennå. 2 som ville se den men har ikke hørt mere fra de. Alt kommer jo an på pris. De som legger seg litt under normalen går fort virker det som.. Min ligger midt på treet og jeg har avvist to greie bud.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Bearded Beast Svart 29.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2012 hmm ser ut til synet mitt har spilt meg et puss. Synes så tydelig det stod motor isted Men hvorfor en Skibsplast 555 ikkje selger. tja si det du. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.