Solo Startet 23.Januar.2005 Link til dette innlegget Startet 23.Januar.2005 Ut fra båthavna en rolig lørdagskveld : Håperdenvirker Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 23.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2005 Omtrent som i osljoforden en sommerhelg, borstett fra antrekket da Mørk dress og slips er ikke så vanlig her når man skal på båttur. Ellers var det mye kreativ bruk av ankeret. Her lærte jegi noe nytt Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 23.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2005 Ut fra båthavna en rolig lørdagskveld?Minner meg mer om kampen for å få seg en kaiplass i gjestehavnen i fellesferien! Ellers var det utrolig bra teknisk kvalitet på videoen i fullskjerm, ADSL 2048KB og 6 høytalere pluss basskasse! Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
MS Victoria Svart 23.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2005 Utrolig bra gjengivelse som likner svært mye på Blindleia en sommer-ettermiddag. (Føles av og til slik) Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 23.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2005 Nå kan jeg ikke åpne linken.men ankring medfører stort alvor! Sitér dette innlegget Link to post
JohanPaaSnippen Svart 23.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2005 Nå forstår jeg hvorfor KNBF ikke godtok 5kn snippen Sitér dette innlegget Link to post
GeirFrode Svart 23.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2005 Minner litt om Mossesundet fredag før fellesferien starter også................ Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 23.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2005 Minner litt om Mossesundet fredag før fellesferien starter også................ <{POST_SNAPBACK}> Godt vi har raske båter slik at vi kommer oss raskt unna Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 23.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2005 Er det bare meg som ikke klarer å åpne denne??? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Lars H. Svart 23.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2005 Er det bare meg som ikke klarer å åpne denne??? <{POST_SNAPBACK}> Jeg kjører Win XP Sp2 og åpner den i Windows Media Player. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
John_Kr Svart 23.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2005 Ja det var ikke noe vanlig søndagstur dette. Til dere som ikke får åpnet filen. Høyreklikk på linken, lagre filen i ”mine videos”, deretter dobbelklikker du på filen etter nedlasting. Have fun… Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
index Svart 23.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2005 Jeg kjører Win XP Sp2 og åpner den i Windows Media Player. Lars H. <{POST_SNAPBACK}> Kjører WIN2000 og Windows Media Player, men den vil bare ikke. Sikkert noe teknisk jeg ikke forstår Får i alle fall opp en feilmelding om at den ikke klarer å etablere kontakt med serveren. Men hvorfor? Jag har ingen aaaning... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
John_Kr Svart 23.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2005 Kjører WIN2000 og Windows Media Player, men den vil bare ikke. Sikkert noe teknisk jeg ikke forstår Får i alle fall opp en feilmelding om at den ikke klarer å etablere kontakt med serveren. Men hvorfor? Jag har ingen aaaning... <{POST_SNAPBACK}> Linken virker den, men har du prøvd det som jeg skrev litt lengre oppe? Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
index Svart 23.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2005 Linken virker den, men har du prøvd det som jeg skrev litt lengre oppe? <{POST_SNAPBACK}> Prøvde det nå, og da virket det ja . Riktig heftige scener... Men jeg trives nå tross alt bedre i mine 6-7 knop da. Den amerikanske varianten av båtliv virket litt stressende.... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.