Jump to content

Fartsgrenser i Amerika

Solo

Recommended Posts

Solo skrev:

Ut fra båthavna en rolig lørdagskveld?

Minner meg mer om kampen for å få seg en kaiplass i gjestehavnen i fellesferien! Ellers var det utrolig bra teknisk kvalitet på videoen i fullskjerm, ADSL 2048KB og 6 høytalere pluss basskasse!

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

index skrev:

Er det bare meg som ikke klarer å åpne denne???

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg kjører Win XP Sp2 og åpner den i Windows Media Player.

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Lars H. skrev:

Jeg kjører Win XP Sp2 og åpner den i Windows Media Player.

Lars H.

<{POST_SNAPBACK}>

Kjører WIN2000 og Windows Media Player, men den vil bare ikke. Sikkert noe teknisk jeg ikke forstår :rolleyes: Får i alle fall opp en feilmelding om at den ikke klarer å etablere kontakt med serveren. Men hvorfor? Jag har ingen aaaning...

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
  index skrev:

Kjører WIN2000 og Windows Media Player, men den vil bare ikke. Sikkert noe teknisk jeg ikke forstår :rolleyes: Får i alle fall opp en feilmelding om at den ikke klarer å etablere kontakt med serveren. Men hvorfor? Jag har ingen aaaning...

<{POST_SNAPBACK}>

Linken virker den, men har du prøvd det som jeg skrev litt lengre oppe?

Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160

John_Kr skrev:

Linken virker den, men har du prøvd det som jeg skrev litt lengre oppe?

<{POST_SNAPBACK}>

Prøvde det nå, og da virket det ja :yesnod: . Riktig heftige scener... Men jeg trives nå tross alt bedre i mine 6-7 knop da. Den amerikanske varianten av båtliv virket litt stressende....

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...