G-sabb Startet 29.Mai.2012 Link til dette innlegget Startet 29.Mai.2012 Hei,med allt dette snakket om opptærte påhengsmotorer,kunne det vel vere en god ide å kjøre motoren i en tønne med systemrensblanding en gang i året eller så?Det ville renset godt opp i saltavleiringer ol.Funker godt på innenbordsmotoren og burde vel også funke på outboarden.Noen som har synpunkter??? Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 30.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2012 Systemrens funker sikkert bra. Vil du være litt mer skånsom så mener jeg å huske at det var en som la ut bilder her for noen år siden der han kjørte påhenger i sitronsyre noen timer - noe som så ut til å være effektivt etter bildene å dømme. Sitér dette innlegget Link to post
k73 Svart 30.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2012 Jeg har brukt sitronsyre en rekke ganger på utenbordsmotorer med godt resultat. Sitronsyra kjøper jeg på asia/invandrer-sjapper. Skyll/kjør gjennom med ferskvann etter behandlinga. Funker fint! K. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.