knut-jar Startet 29.Mai.2012 Link til dette innlegget Startet 29.Mai.2012 Hei alle der ute. Jeg har en 1998 mod Askeladden 585 med Mercury 135 v6 som trenger ny propell, har i dag aluminium propell men tenker på stål propell, nærmere bestemt en med 4 blad. Etter hva jeg forstår så får man da bedre akselerasjon og høyere cruisefart. er ikke ute etter mer toppfart men bedre økonomi. Noen som vet noe om hvor stor propell jeg bør ha. På forhånd takk. Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 30.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2012 Hei. Søk på finn. Husker ikke linken men var en som hadde 90 propeller, både 3 og 4 blader.. Greie priser også.. Mest brukt, men så fine ut.. Mulig han vet hva du trenger også, mtp at han har 90 stk i garasjen... Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
glalaks Svart 30.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2012 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=34588667 der Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
knut-jar Svart 31.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2012 Hehe burde ha litt peil han ja, takk for tipset. Har sendt en mail så få vi se. Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 31.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2012 Bare ikke kjøp en jeg trenger selv;) Hehe Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
knut-jar Svart 31.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2012 Hehehe skal prøve og la være. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.