Leon KAD502 Startet 30.Mai.2012 Link til dette innlegget Startet 30.Mai.2012 På noen av disse programmene så var det med en sørlending som bygde om båtene hans og var utrolig dyktig med det han gjorde på båtene til Larsen. Noen som vet om han fortsatt holder på med virksomheten og hva han heter? Og hva het programmet Larsen hadde på NRK, altså det samme som er og finne under navnet Broom på TV2 i dag? Jeg har en Skarpnes 30 som jeg skulle ha laget noe nytt interiør til. Jeg skulle også ha sydd/trukket om alle puter og ol. også. Noen som vet om hvor mye dette ville koste meg sånn ca. eller eksakt om du selv har gjort det i sn slik båt? Eneste jeg er litt usikker på er om jeg ville ha flyttet byssa fra styrhus ned til baugkabinen. Ikke så interisert i å få all matlukt i klær, sengetøy ol. Råd og forslag mottas med takk :-) Sitér dette innlegget Mvh. Leon 1981 mod. Skarpnes 30 - Havna i Røykenvik/Brandbu Link to post
Fjordland Svart 30.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2012 Autofil? Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 30.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2012 (redigert) Mener på at det var Eikeli båtbyggeri og båtbygger Odd Bjørn Jørgensen som Jan Erik skrøt mye av. Trebåtbygger Sverre Olsen ved Eikeli gikk jeg i klassen med på båtbyggerlinja for noen år siden, også han er en dyktig fyr. Redigert 30.Mai.2012 av Hakkannen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Leon KAD502 Svart 30.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2012 Takk til dere begge to. Jeg får kontakte dem i morgen og legge frem noen planer jeg hverken har viten om, evner eller maskiner til. Vet dere noe om hvordan prisene dems er? Sitér dette innlegget Mvh. Leon 1981 mod. Skarpnes 30 - Havna i Røykenvik/Brandbu Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.