paso Startet 31.Mai.2012 Del på Facebook Startet 31.Mai.2012 (redigert) Har noen gode tips på rimelig frakt av 17 fots åpen båt (400 kg) fra Lillesand til Bergen slik at jeg slipper å ta fri fra jobben og sette meg i bilen for å hente båten selv. Er det noen transportfirmaer som kjører faste ruter mellom Bergen og Sørlandet? På forhånd takk! Redigert 31.Mai.2012 av paso (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Trondwi Svart 31.Mai.2012 Del på Facebook Svart 31.Mai.2012 Jeg får en ca 13 foter ned på henger ca 28. juni fra Karmøy til Brekkestø, kanskje du kunne avtale md ham om frakt tilbake? Send meg en PM og jeg fikser forbindelsen. Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 31.Mai.2012 Del på Facebook Svart 31.Mai.2012 Sjekk med Vennesla Transport de er den veien hele uken http://www.vennesla-transport.no/ Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Trondwi Svart 1.Juni.2012 Del på Facebook Svart 1.Juni.2012 Jeg får en liten båt ned til Lillesand fra Karmøy ca 28. juni, han er sikkert interessert i å ha noe på hengeren på returen. Send meg en PM og jeg setter deg i kontakt med ham. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.