Hydrox Startet 31.Mai.2012 Del på Facebook Startet 31.Mai.2012 Sitter her med en brent spole til den magnetiske clutchen på min Kad300. Er det noen som vet opphavet til clutchen? Regner med volvo ikke lager denne selv og at deler til den kan skaffes andre steder i fra enn merkeverksted. Volvo selger bare clutchen som komplett unit og jeg trenger bare spolen. Om noen har tips å komme med så er jeg meget takknemlig :D Regner med det går en del biler med samme clutch på AC uniten, men så var det å finne ut hvilken biler som har slik clutch på AC'en da.... Sitér dette innlegget Link to post
Cruuser Svart 30.Juli.2017 Del på Facebook Svart 30.Juli.2017 Gammel trå men gjør et forsøk. Fant du noen gang ut hva det eventuelt går å bruke deler fra? Sitér dette innlegget Link to post
ulyden Svart 30.Juli.2017 Del på Facebook Svart 30.Juli.2017 Det er ogura som lager både kobling og kompressor. Vanskelig å få fatt i kompressor delen. Cluch delen kan du sikkert ta fra en bil ac kompressor Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.