TrondL Startet 1.Juni.2012 Link til dette innlegget Startet 1.Juni.2012 Noen som har erfaringer med firmaet xxx xxxx xx xxxxxxxxxt? Jeg bestilte utsetting av båt i dag fredag ettermiddag og var lovet å bli oppringt av sjåføren for å avtale nærmere tidspunkt. Hørte ingenting og måtte purre. Fikk da beskjed om å ta det med ro. Sjåføren var litt forsinket men ville ringe meg før han kom. Hørte fortsatt ingenting utover kvelden og da klokken ble 22 fikk jeg via omveier tak i innehaver som fortalte meg at det ikke ville komme noen bil denne dagen og heller ikke i løpet av helgen. Fullstendig bortkastet ettermiddag og kveld for min del, og helgeplanene gikk i vasken. Helt uhørt kundebehandling. Lurer på om dette er et spesialtilfelle eller om andre har opplevd lignende med dette firmaet. Noen som har alternative transportfirmaer å anbefale i Oslo/Bærums området? TrondL Kommentar fra moderator: Sjekk også forumreglene pnk. 4. Om ikke disse følges blir jeg nødt til å slette emnet.Firmaet skal varsles slik at de har mulighet til å komme med sin versjon. De har hjemmeside med epostadresse, vennligst bekreft i tråden at de er varslet.) Kommentar fra moderator: Tråden er anonymisert grunnet manglende tilbakemelding fra trådstarter. Sitér dette innlegget Link to post
G-sabb Svart 1.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2012 xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xx xxxxxxx xxx xxxxxxx xxxxxxxx xx Kommentar fra moderator: Løse påstander av typen "Firma X er noen kjeltringer" uten videre forklaringer er ikke tillatt.. sjekk regel 4... Sitér dette innlegget Link to post
-Balder- Svart 1.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2012 http://www.eriksenkran.no han er rask og kan båtløft , sjøl har jeg bare hørt posetivt og egene erfaringer sier det samme. , han kjører nok sikkert i helger også i disse tider siden det er båt løft han lever av bare ringe han og høre kan hende han har noe ledig tid. tidlig eller sent. Sitér dette innlegget Link to post
Key Freak Svart 2.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2012 Kan anbefale Kent Kran! Flinke folk som løfter båter trygt, sikkert og effektivt. Kent samarbeider med flere selskaper (se liste på nettsidene), i vår båtforening er det som oftest Halfdansen Transport og Vegar Kran og Transport som kommer. http://www.kentkran.no/ Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Vinke Lanke Svart 2.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2012 Hva som har skjedd her aner jeg ikke, men jeg har en del med xxx xxxx xx xxxxxxxxx og gjøre og har ingenting negativt å si om verken firmaet eller ledelsen. Det er mildt sagt jævlig å sitte slik og føle at man er holdt for narr på denne måten som TrondL har opplevd. Jeg skal ta en telefon til xxx xxxx xx xxxxxxxxxmandag og fortelle om denne tråden her. Om TrondL fortsatt trenger hjelp til kraning og transport så gi meg beskjed så skal jeg formidle kontakt med andre kranbilfirmaer som har rigget sine biler for båttransport. Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil1 Svart 3.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2012 Det var Kent Kran som løftet/fraktet båten min i fjor. Fikk den på trailer fra Drammen til Stavanger/Sola. Sjåføren virket meget trygg og erfaren. Bare litt irriterende at jeg måtte plukke små Kent Kran klister av båten etterpå . Han hadde nok klistret dem der han skulle ha stroppene... Kjetil S Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Hekkbølgen Svart 3.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2012 Jeg har brukt Dag Tunem i Bærum. Flink og ryddig fyr, tlf 928 65 001 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.