Proxor Startet 2.Juni.2012 Del på Facebook Startet 2.Juni.2012 Nå hører eg at dem har fått 7 tonn makrell rett inni fjorden her så da regner eg med den er begynt og komme her i Sogn og Fjordane Florø=) Endelig litt fisk med sprell i som er morro og fiske etter istedefor dem slappe palene. Sitér dette innlegget Link to post
Zenit Svart 2.Juni.2012 Del på Facebook Svart 2.Juni.2012 Jeg fikk makrell på pilk for ca 2 uker siden, Midthordland Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 2.Juni.2012 Del på Facebook Svart 2.Juni.2012 Kameraten fikk 5 store makrell utenfor Hankø for to uker siden. Noen lenger inne i Oslofjorden? Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Rotløs Svart 2.Juni.2012 Del på Facebook Svart 2.Juni.2012 Masse makrell i Eidangerfjorden, Telemark. Sitér dette innlegget Link to post
Ankerdrammen Svart 2.Juni.2012 Del på Facebook Svart 2.Juni.2012 Fult snøre på første kast, Gullholmen, 2uker siden.Så da begynner det som det sluttet forrige sesong. Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 2.Juni.2012 Del på Facebook Svart 2.Juni.2012 Mener du Gullholmen syd av Lysekil? Da får jeg ta å dørge litt på turen sydover. Vår makrell er bare herlig Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
nordan family 27 Svart 2.Juni.2012 Del på Facebook Svart 2.Juni.2012 Fikk makrell ved H øya ved Drøbak i indre Oslofjord forrige helg. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 3.Juni.2012 Del på Facebook Svart 3.Juni.2012 Han bor i Moss, Mariell. Og da er det Gullholmen midt i Oslofjorden som gjelder. Sikkert makrell på Bestkusten også. Tirsdag blir det makrelldorging fr eg også. Finnes ikke bedre fiskemat enn nystekt eller varmrøkt makrell. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Dalton Svart 3.Juni.2012 Del på Facebook Svart 3.Juni.2012 Nei, men abboren biter villig om dagen. ? Sitér dette innlegget I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so... Kragerø 26 med Sole SM616 Link to post
blueline Svart 3.Juni.2013 Del på Facebook Svart 3.Juni.2013 Fikk makrell og horngjel ved Gåsøya i indre Oslofjord i dag. Ingen mengder men det ble middag. Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 3.Juni.2013 Del på Facebook Svart 3.Juni.2013 Makrellen er kommet til fjordene rundt Stavanger også Overhørte et par gamle gubber som traff hverandre i havna her i forrige uke. -E an komen? -Ja. Mer var det ikke å si om den saken Sitér dette innlegget Link to post
Nejo Svart 3.Juni.2013 Del på Facebook Svart 3.Juni.2013 Makrell for to helger siden og forrige helg i Ryfylke. Store og slanke, så dårlig med småmakrell ennå. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.