ezach Startet 3.Juni.2012 Link til dette innlegget Startet 3.Juni.2012 (redigert) Fjernkontrollen til ankervinsjen begynte å leve sitt eget liv da jeg skulle gjøre meg kjent med systemet. Årsakene til det kan jeg granske senere. Konsekvensen var at vinsjen dro til seg den lille meteren med kjetting som var ute og bråstoppet da ankeret kilte seg fast i braketten som leder kjettingen på rett vei til vinsjen. Sikringen på 125 A gikk naturlig nok fløyten, men er det mulighet for at motoren på vinsjen er blitt ødelagt av overbelastningen? Jeg skrudde løs braketten for å frigjøre ankeret og prøvde å bevege på vinsjen manuelt med sveiven. Sitter bom fast. Det er en uttrekksknapp merket "free fall", men den bidro ikke til noe bevegelse. Tips mottas med takk. Svar får jeg jo når jeg setter i ny sikring, men pga arbeidstid tar det noen dager før jeg får skaffet en ny. Noen som vet hvor jeg bør skaffe en ny sikring, evt. automatsikring? Redigert 3.Juni.2012 av ezach (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.