Jump to content

Vanskelig å skaffe deler til TAMD 41 B?

Havlengt

Recommended Posts

Eg vurderer ein båt med to 41B maskiner frå 1991. Desse har gått gode 2000 timar kvar, og bør klara langt meir før det er kvelden.

Har alltid trudd at det var veldig kurant med deler til desse motorane, men ser i arkivet at nettopp tilfang og pris på deler blir drege fram som negativt med desse motorane.

Er takknemlig for kvalifiserte synspunkt og kommentarar..

Redigert av Havlengt (see edit history)

Hvor holder du til Havlengt? Du skriver nynorsk, så da tenker jeg Vestlandet. Både i Ålesund og Bergen er det store forhandlere med rikt tilfang på reservedeler for VP. Og webshop er nevnt. Lurt å ta en sjekk på hvilket verksted i din nærhet som kan bistå hvis du trenger service eller deler, men med VP bør ikke det være noe problem.

Og jeg har hørt fra flere både i båthavna og her på Båtplassen at nettopp denne motoren er noe av det beste VP har produsert. Så den kan vel leve i mange år til! :-)

Redigert av Bergen dørk (see edit history)

mvh Bergen Dørk

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...