siik Startet 4.Juni.2012 Link til dette innlegget Startet 4.Juni.2012 Er det noen som kan gi en ca pris hva jeg kan forlange av pris på en, skibsplast 490ht m/75 hk yamaha som har vert under vann.. Motor var en dag under vann,ble spylt og startet med engang Båten er 1989 mod,motor er ca 1999 mod,starter er defekt. Sitér dette innlegget Link to post
siik Svart 4.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2012 Kan gjerne selge båt og motor for seg selv,er det det beste kansje? Sitér dette innlegget Link to post
GlennIversen Svart 5.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2012 (redigert) Vanskelig å kunne gi noen konkret prisantydning ut ifra de bildene og den info, men jeg tipper kanskje ett sted mellom 8 og 10.000,- for pakka slik den ser ut på bildene. Kanskje noen mener dette er lite, men motor og skrog har vært under vann, og ja greit nok at det er blitt spylt og skyllet etterpå, men senskadene kommer nesten like sikkert som banken. Tenker da spesielt på motor og dens elsystem, ledninger, starter, solinoid, cdi/powerboks tenningsdeler osv pluss det mekaniske, hvis ikke dette blir riktig og eller bra renser og overhalt så er det dessverre stor mulighet for at dette vil ta skade av en tur under vann, og da spesielt med tanke på at den har ligget flere timer under vann. Har båt og motor blitt brukt ofte og eller mye etter at den lå under vann? Det ser også ut som at det er en god del å gjøre med også, så derfor setter jeg en prisantydning på 8-10båtlapper for hele pakka som repobjekt/prosjekt. Hvis noen mener jeg er på villspor og at jeg er for negativ så håper jeg siik kan få en bedre prisantydning, for jeg regner nå ikke med at mitt svar er fasit kanskje Sendte deg forresten en PM ang tiltmotoren evnt hele motoren hvis det skulle være intressesant,. Redigert 5.Juni.2012 av GlennIversen (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en fin dag Link to post
siik Svart 6.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2012 Takk for svar,Jeg har sotte inn båten på autodb for 15000 bud. Tenkte sånn ca 8000 for båten og ca 5000 for motoeren. Regner med pruting derfor 15000:D Sitér dette innlegget Link to post
GlennIversen Svart 8.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2012 Jeg tror jeg kjøper motoren, eller er forsovidt ganske sikker, send meg en pm, så blir vi nok enige. eller så kan du ringe meg på mobil 90692070 Glenn Sitér dette innlegget Ha en fin dag Link to post
Fjordland Svart 8.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2012 Eg ga 8000 for en slik båt som ikkje hadde vert under vann. Pent interiør men med vann i dobbelbunn.... Sitér dette innlegget Link to post
GlennIversen Svart 13.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2012 Har sendt deg PM her inne, mail via autodb, ringt deg og sendt deg sms ang kjøp av motor, da jeg er på jakt etter powertilten, men uten at du svarer, så jeg spør deg her inne også. Er motor solgt? Sitér dette innlegget Ha en fin dag Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.