Leon KAD502 Startet 4.Juni.2012 Del på Facebook Startet 4.Juni.2012 Driver med en skikkelig drittjobb, og har nettopp fått demontert toalettet. Fått rensket opp i alle slanger, tilkoblinger og pumpe kvern. Alt var pakka igjen som jeg mistenkte. Det var mye papir, og til og med to OB'er faktisk. KVinnfolk!!! Dra med dere den dritten i søpla!!! Alt var pakka godt igjen. Så da har jeg fått åpna opp igjen. Meeeeen, så lurer jeg. Se på bildet nedenfor av kverna. Det står ikke noe på den annet enn et lite rødt klistremerke på bakkant av kverna. Noen som vet hva slags produsent det er? For meg ser det ut som det er ett eller annet som mangler her også. Jeg har kikka på baksiden av det hjulet med tre "tapper" på. For meg ser det ut som det muligens skal noe monteres på disse tre "tappene". Er det noen som kjenner/kjenner igjen denne kverna? Skal det sitte noe her? På baksiden av nevnte hjul er det et vanlig skovelhjul. Sitér dette innlegget Mvh. Leon 1981 mod. Skarpnes 30 - Havna i Røykenvik/Brandbu Link to post
Leon KAD502 Svart 4.Juni.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Juni.2012 (redigert) Siden det tok så lang tid og ikke noe svar kom så satte jeg det sammen igjen. Nå virker alt som det skal, så ingenting mangler på kverna/pumpa. Er fortsatt intressert i å vite hvem som er produsent av kverna/pumpa. Redigert 4.Juni.2012 av Leon Latex (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh. Leon 1981 mod. Skarpnes 30 - Havna i Røykenvik/Brandbu Link to post
Lars H. Svart 4.Juni.2012 Del på Facebook Svart 4.Juni.2012 Innmaten ligner på TMC. Kan du ikke ta et bilde fra utsiden? Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Leon KAD502 Svart 4.Juni.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Juni.2012 Innmaten ligner på TMC. Kan du ikke ta et bilde fra utsiden? Nå er jo alt montert, og det er ganske trangt bak klosettet. Dette er det beste bilde jeg fikk tatt. Fikk med det lille røde merket i bakant med 12 volt på også. Sitér dette innlegget Mvh. Leon 1981 mod. Skarpnes 30 - Havna i Røykenvik/Brandbu Link to post
Faxen Svart 4.Juni.2012 Del på Facebook Svart 4.Juni.2012 Den ser ut som min TMC. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Leon KAD502 Svart 4.Juni.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Juni.2012 Ok, da sier vi at det er en TMC kvern. Takk for raske svar. Slår meg til ro med det. Hvordan er kvalitet, levetid, pris og deletilgang for disse? Sitér dette innlegget Mvh. Leon 1981 mod. Skarpnes 30 - Havna i Røykenvik/Brandbu Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.