Jump to content

Noen som kjenner igjen denne septikverna - Noe som mangler?

Leon KAD502

Recommended Posts

Driver med en skikkelig drittjobb, og har nettopp fått demontert toalettet. Fått rensket opp i alle slanger, tilkoblinger og pumpe kvern. Alt var pakka igjen som jeg mistenkte. Det var mye papir, og til og med to OB'er faktisk. KVinnfolk!!! Dra med dere den dritten i søpla!!! Alt var pakka godt igjen. Så da har jeg fått åpna opp igjen.

Meeeeen, så lurer jeg. Se på bildet nedenfor av kverna. Det står ikke noe på den annet enn et lite rødt klistremerke på bakkant av kverna. Noen som vet hva slags produsent det er?

For meg ser det ut som det er ett eller annet som mangler her også. Jeg har kikka på baksiden av det hjulet med tre "tapper" på. For meg ser det ut som det muligens skal noe monteres

på disse tre "tappene". Er det noen som kjenner/kjenner igjen denne kverna? Skal det sitte noe her? På baksiden av nevnte hjul er det et vanlig skovelhjul.

20120604_13.28.13.jpg

Mvh. Leon

1981 mod. Skarpnes 30 - Havna i Røykenvik/Brandbu

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...