m/s draugen Startet 4.Juni.2012 Link til dette innlegget Startet 4.Juni.2012 Har noen der ute kjennskap til denne sykkelen som averteres.Utenom det som er opplyst har jeg fått vite at den er på 16 kg. http://www.mekk.no/Kampanje-og-tilbudsvarer/Gadgets/Sykkel-Sammenleggbar-20-tommer.html Sitér dette innlegget Link to post
Sjøtunga Svart 4.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2012 Sykkelen har jeg dessverre ingen erfaringer med, men rent generelt kan man ikke forvente all verdens kvalitet til den prisen. Jeg ville nok ha tatt en tur og sett på den før jeg handlet. og spesielt sjekket hvor krøkkete det er å folde den ut og sammen igjen, samt kjenne etter hvor lealaus ramma er når den er foldet ut, hvor slitasjeutsatt leddene er, etc... Sitér dette innlegget Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP! Link to post
m/s draugen Svart 4.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2012 Takk for den....kanskje det kan vise seg å være lurt og besparende.MEN noen må eie en slik doning,for iflg.betjenten hadde de solgt mange slike sykler tidligere.Men der er sikkert her som med andre ting;man får hva man betaler. Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 4.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2012 Kjøpte en slik sammenleggbar sykkel på Feiltema for noen år siden. De legger ut ønsker på anbud, så det varierer jo hvem som produserer syklene. Den jeg har er i aluminium, men den de har nå er med stålramme. Er godt fornøyd med min. Ståldetaljer ruster hvis de ikke blir oljet og gnukket på, men ellers er sykkelen helt topp til sitt bruk. Stiv ramme med gode splinter for låsing slik at ikke sykkelen knekker sammen underveis. Maritim har jo også en slik sammenleggbar sykkel, den er med aluminiumsramme og bare litt dyrere enn den hos Mekk. Gjerne noe å vurdere? Lav vekt og motstandsdyktighet mot korrosjon/rust er jo ikke feil. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.