Jump to content

erfaringer med denne sammenleggbare sykkelen fra Mekk?

m/s draugen

Recommended Posts

Sykkelen har jeg dessverre ingen erfaringer med, men rent generelt kan man ikke forvente all verdens kvalitet til den prisen. Jeg ville nok ha tatt en tur og sett på den før jeg handlet. og spesielt sjekket hvor krøkkete det er å folde den ut og sammen igjen, samt kjenne etter hvor lealaus ramma er når den er foldet ut, hvor slitasjeutsatt leddene er, etc...

Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske

med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP!

Kjøpte en slik sammenleggbar sykkel på Feiltema for noen år siden. De legger ut ønsker på anbud, så det varierer jo hvem som produserer syklene. Den jeg har er i aluminium, men den de har nå er med stålramme. Er godt fornøyd med min. Ståldetaljer ruster hvis de ikke blir oljet og gnukket på, men ellers er sykkelen helt topp til sitt bruk. Stiv ramme med gode splinter for låsing slik at ikke sykkelen knekker sammen underveis.

Maritim har jo også en slik sammenleggbar sykkel, den er med aluminiumsramme og bare litt dyrere enn den hos Mekk. Gjerne noe å vurdere? Lav vekt og motstandsdyktighet mot korrosjon/rust er jo ikke feil.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...