Fredrik_T Startet 4.Juni.2012 Link til dette innlegget Startet 4.Juni.2012 undervannshuset sitter bom fast på min yamaha 50 89 mod. har tatt ut de 4 boltene som holder det, er det noe jeg har glemt?? prøvd å banke med gummislegge men den vil ikke bevege seg! Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 4.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2012 Har du løsnet girstaget? Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
harry92 Svart 4.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2012 girstaget må løsnes før undervannshuset sklir helt av, du får huset 5 cm ned så kan du se girstaget sitter mestsansynelig fast med 2 muttere, mathi92 Sitér dette innlegget Link to post
Fredrik_T Svart 4.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2012 ja girstaget er av, hele blokka er løftet av så det er kun stammen og undervannshuset igjen. tror den henger på irr å gammel pakningsmasse, men fy fan så det henger da! Sitér dette innlegget Link to post
Skrotnisse Svart 5.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2012 Mener nå at det er en bolt til, sitter under finnen over propell. Det skal være et lite plastdeksel oppå undervannshuset helt bak, under der er bolt til finne, og under finne er bolt til UV-hus.... Sitér dette innlegget Link to post
Haa- Svart 5.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2012 Stemmer nok det skrotnissen skriver. Ser ut til at du skal ut med to bolter til, en til styrefinnen og en rett forran. (nr 8 og 16 på tegningen) Ihvertfall var det slik på min Yamaha 70hk... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.