ultra1 Startet 5.Juni.2012 Del på Facebook Startet 5.Juni.2012 Hvor kan en få tak i dysespisser til VP MD21B / Indenor xdp 4.90? Søkt litt rundt på nettet uten resultat. Sitér dette innlegget Link to post
Ronald Svart 5.Juni.2012 Del på Facebook Svart 5.Juni.2012 (redigert) Kanskje hos en vanlig VP-forhandler? Ring f.eks. Framnæs Maritim i Sandefjord, de har bra med deler til denne motoren (jeg kjøpte ny termostat for en uke siden). Tlf er 33 42 84 00. Rimelig er de ikke nødvendigvis, men noe skal de vel også ha igjen for å kunne levere deler til motorer som er over 30 år gamle ;-) Redigert 5.Juni.2012 av Ronald (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mysigt Svart 5.Juni.2012 Del på Facebook Svart 5.Juni.2012 Hei, har samme motor og jeg kjøpte nye spisser hos Økonomideler i Grålum nær Fredrikstad. ca 250.- pr stk inkl. frakt :-) Sitér dette innlegget Livet är inte bara sprit.....kroppen måste ha øl också.. Link to post
Ingar Svart 5.Juni.2012 Del på Facebook Svart 5.Juni.2012 Har dere 'poptester' for å sjekke/stille dem? Ellers holder slike tappdyser lenge, jeg har aldri gjort noe med mine, 2700 timer. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.