Jump to content

dyre Kubota deler

jensemann2

Recommended Posts

Bestillte div deler til min kubota forrige uke. det var en dyr opplevelse: Råde 1700, toppakning 500, ett sett stempelringer 800. alt var selfølgelig + MVA.

jeg bestillte fra universal diesel. Noen som vet om det finnes billigere måter å skaffe deler på (i fremtiden)? Bestille fra utlandet/rett fra produsent ol??

Redigert av Ingar (see edit history)

Bestillte div deler til min kubota forrige uke. det var en dyr opplevelse: Råde 1700, toppakning 500, ett sett stempelringer 800. alt var selfølgelig + MVA.

jeg bestillte fra universal diesel. Noen som vet om det finnes billigere måter å skaffe deler på (i fremtiden)? Bestille fra utlandet/rett fra produsent ol??

<{POST_SNAPBACK}>

Hei,

og du kaller det dyrt :-)

Du skulle hatt volvo eller yanmar...

Bestiller helst deler fra Usa jeg hvis det trengs noe.

JOH

For en del år siden hadde en kamerat en snekke med en eller anne VP-motor. Han skulle til stadighet "flise" oss med en bred Viksund 660 med Yanmar 22.

Han hadde to fot mindre og et mye smalere skrog - 25 VP- hester.

Resultatet ble som regel at han måtte ligge å skru, som oftes topp pakning til en masse peng etter hver tur.

Når han solgte snekka der motoren fulgte med gratis, men med hjemmelaget topp pakning. Motoren har fungert uten feil siden -- mange år--.

Kansje den nye eieren har kjørt motoren penere, men dog lell. Begge motorene ble presset til det ytterste.

Det skal også nevnes at toppen på Yanmaren ble tæret i stykker etter en del år OG DETTE VAR IKKE BILLIGT........................

Teori er når man vet alt og ingenting stemmer.

Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor.

Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...