Fausken Startet 6.Juni.2012 Link til dette innlegget Startet 6.Juni.2012 Driver å skal skifte clutch på min sabb 10 og må derfor løyse motorfestene slik eg kan løfte motoren litt i bakkant slik eg får av giret. Men når eg prøver å løyse mutteren der motoren er festa løysner heile gjengestanga og ikkje berre mutteren. Så eg lurte på om eg trykt kan skru ut heile gjengastanga eller om den går tværs gjennom båten og eg kan risikere at det bjunder å leke inn vatten. Trenger kjapt svar! Her er bilde av motorfeste: Kommentar fra moderator: At du ikke har fått svar kan være fordi folk ser at emnet vil bli stengt pga regelbrudd. Ordet 'spørsmål er ikke tillatt brukt i titler da det ofte fører til at de blir mangelfulle og/eller intetsigende. Så også i dette tilfelle.Istedet for å stenge skriver jeg dette som en generell opplysning til alle. Les reglene før du poster, spes. viktig om du trenger raskt svar... Sitér dette innlegget Link to post
Fausken Svart 6.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2012 Er det ingen som har gjort dette før? når eg har hatt oppe båten før har eg sett at der er nokon blikkbeslag på utsiden av skroget. kan dessa ha noko med motorfestene å gjere? Sitér dette innlegget Link to post
asso Svart 6.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2012 Disse boltene går tvers igjennom spantet og blikket du ser er enden på bolten.Disse boltene er mest sansynelig i messing. Sitér dette innlegget Link to post
Fausken Svart 6.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2012 ok, så då må eg klare å løsne mutteren fra bolten da asso.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.