Kenneth 85 Startet 6.Juni.2012 Link til dette innlegget Startet 6.Juni.2012 Er det noe sink anode på salt vannssiden på en Perkins 4236. 81hk? Har ikke funnet noe..... Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 6.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2012 Jeg fant et bilde som viser hvor Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Kenneth 85 Svart 6.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2012 Stemmer.. Jeg har også samme "t-rør" på min, men ikke noe sink inne i... Er bare et gjengeparti der... Kanskje mulig å få satt inn noe.. Det må jeg undersøke nærmere! Takk for tips Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 7.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2012 På det gjengepartiet kan du skru på en zinkplugg som går inn i t røret. Standard zink.passer der.dermed kommer den i kontakt med saltvannet inne i røret. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.