bullett Startet 25.Januar.2005 Link til dette innlegget Startet 25.Januar.2005 Hei dere. Er det noen der ute som kan hjelpe meg med en bruker manual til denne motoren. Ford 2715E Bilder av motoren og annet er ønskelig... På forhand takk Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 25.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2005 Som jeg skrev til deg på IM så tror jeg Haugen maskin på Langhus kan hjelpe deg. Her er noen bilder av motoren i Astor: Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
bullett Svart 26.Januar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Januar.2005 Hei dere. Er det noen der ute som kan hjelpe meg med en bruker manual til denne motoren. Ford 2715E Bilder av motoren og annet er ønskelig... På forhand takk <{POST_SNAPBACK}> Ønskelig med flere bilder av siden av motoren.. må montere noen slanger og skulle gjerne sett mere... veit det ikke er samme oppsett på alle men sikkert noe likt... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.