Alternes. Svart 29.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2012 Det er viktig å kunne navigere på tradisjonellt vis. kartplotter er et kjempe fint suplement til førstnevnte men bør overhode ikke oppfattes som noen erstatning som sikkert flere folk her mener. Sitér dette innlegget KNS MEDLEM Link to post
alidal Svart 30.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2014 Noen som har forsøkt cmap kart EN-N300 på Simrad NSS plotter? Har de innebygde navionics-kartene som ble levert med plotteren, men lurer på om det egentlig er en oppgradering å kjøpe cmap sine kart? Sitér dette innlegget Link to post
Terje338 Svart 30.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2014 (redigert) Alldal, Har testet ut C-map karttet i både Lowrance og Simrad plotterene, men så langt er dette ein stor skuffelse C-map skal komme med ein grundig oppdatering av kartet snart, men er usikker når og kor bra dette blir. Det innebygde Navionics (silver) kartet ditt er på lik linje eller betre en kva dagens C-map kart kan prestere med tanke på djupnestikk. Idag er Navionics gold, eller Navionics NAV+ det beste alternativet til desse plotterne. Navionics har jobbet effektivt den siste tiden med og forbetre karta deira og det er meget stor forskjell på kart detaljene idag framfor samme kartet for eit par år siden. Har laget eit par emner i min blogg om plotterkart. Dette kan du lese om her: http://terjeandre.blogspot.co.uk/2014/01/lowrance-hds12-c-map-og-navionics.html http://terjeandre.blogspot.co.uk/2012/02/sjkart-c-map-vs-navionics.html Igår lastet eg ned den siste versjonen av Navionics kartet på pc`n og ser at det er meget store positive forandringer fra tidligere oppdatering. Så eg må nok tak nye bilder av siste oppdateringen og lime inn i bloggen. Redigert 30.Januar.2014 av Terje338 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 30.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2014 Takker for tips! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.