KSE Startet 8.Juni.2012 Link til dette innlegget Startet 8.Juni.2012 En KAD300 skal trolig ut av båten for sjekk av en eller flere sylindre. Skal selvsagt benytte anledningen til å rense opp motorrommet. Vil også gå over transomen og alle gjennomføringer/ kabler. Hva bør sjekkes skiftes i samme anledning? Ventiler, dyser, lager, stempelfjører, etc? Sitér dette innlegget Link to post
cosmo Svart 8.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2012 Sjekk tenninga, underverker på min motor. Enda det var snakk om 0,1 mm justering tilbake. Når motorene er så følsomme på tenningstidpunkt og mengde erdet ikke rart det går mange volvoer med dårlig røyk rykte. Min motor er nå så lettstartet at det er en fryd og røyken er borte innen kort tid etter oppstart. Ellers det du nevner over, har den gått noen timer kan jo turboen være et punkt også. Sitér dette innlegget Link to post
KSE Svart 8.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2012 Den er ikke gått mer en 820timer, men den blåser ut olja og det er trykk i veivhusventilasjonen. Det er det rare. Den skal ut for sjekk, og da tenker jeg at jeg må få alt på stell i samme slengen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.