kjellboe Startet 8.Juni.2012 Link til dette innlegget Startet 8.Juni.2012 Jeg kjøpte dette fletta tauet på biltema. (250657) jeg tenkte og lage løkke i enden av tauet ved og spleise det inn i seg selv, men jeg sliter med og få det inn.. Jeg har prøvd med spleise verktøy fra tema uten hell... Noen som har noen tips? -Kjell Sitér dette innlegget Link to post
Bjørkski Svart 8.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2012 Hvis der er en "strømpe" mellom kjernen og ytre del av tauet, fjern denne på det område som spleise dekker. Ellers er der flere gode videoer på YouTube. Søk på eye splice. Sitér dette innlegget Link to post
kjellboe Svart 8.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2012 (redigert) Jeg fant en som du nevndte, fungerte gull det :)Brukte en kulepenn uten innmat som spleiseverktøy... -Kjell Redigert 8.Juni.2012 av kjellboe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Geir Hel Svart 8.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2012 Tusen takk for linken Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
Prolimit Svart 8.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2012 Her er en link for de som syntes knuter og knoper er morsomt og vil läre seg http://www.animatedknots.com/ Sverre Sitér dette innlegget Bavaria 37 Sport 2008, 2 X VP D4-300 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.