hombor Startet 8.Juni.2012 Link til dette innlegget Startet 8.Juni.2012 Kraftblokken min (kb 03) fra Rapp Hydema trenger en overhaling og jeg lurer på om noen av dere kjenner til fabrikatet og evt spessifikasjon på hydraulikk motoren som sitter på selve blokka? Synest Rapp Hydema hadde en noe stiv pris på denne... ca 5.000,- takker for alle tips:-) Sitér dette innlegget Link to post
tb55 Svart 8.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2012 Du kan jo se om du finner noe her........? http://www.surpluscenter.com/hydraulic.asp?catname=hydraulic Sitér dette innlegget Link to post
Fairline35 Svart 10.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2012 Tror det skal være en Sauer Danfoss hydraulik motor. OMP serie 7, SAE versjon. På nettsidene deres så finner du delelister og tegninger på motoren. Sitér dette innlegget Link to post
hombor Svart 10.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2012 takk for svar.., da er jeg litt nærmere en løsning:-) Ikkse så lett å finne ut av alle disse forskjellige motorene som finnes derute:-) Sitér dette innlegget Link to post
Tresfjord Nordic Svart 25.Desember.2020 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2020 Hei, Jeg har samme problem, fant du løsning og hvor? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.