martin-bruvik Startet 8.Juni.2012 Link til dette innlegget Startet 8.Juni.2012 Jeg er en gutt på 14 år som vil ha båt. Og det står mellom AL 320 og Summer Fun. Jeg vil ha den som er raskest med en 9.9 HK. Takker for svar på forhånd :) Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 8.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2012 (redigert) AL har bedre sjøegenskaper og ser bedre ut, hasla summerfun ser ut som et helvete. 9,9 hk er ikke bare 9,9 hk veldig forskjelig fra merket til merket hvor mye power dt er i dem. hvem som går fortest? aner ikke! Redigert 8.Juni.2012 av :båt1 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Elektro Svart 9.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2012 Hvis det ikke står mellom to bestemte båter ville jeg også sett på River. Sitér dette innlegget Link to post
martin-bruvik Svart 9.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2012 Jeg vil helst ha Yamaha eller Mercury Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 9.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2012 Det var i hvertfall +4knop forskjell på jolla mi fra mercury til Yamaha V-max. Sitér dette innlegget Link to post
olitjelta Svart 9.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2012 Har en River 350xr, kjører lett fra kompisen min i en hasle summer fun med samme motor! Mariner viking 10/15 hk Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.