Frivakt Startet 9.Juni.2012 Link til dette innlegget Startet 9.Juni.2012 Det kommer litt røyk ut fra koblingene på avgasslangen til Safeflame 100x. Har koblet fra og satt på igjen og strammet slangeklemmene godt, men det er fortsatt ikke helt tett. Noen som har noen tips? Sitér dette innlegget Link to post
Frivakt Svart 9.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2012 Er det noe egnet tetningsmiddel som tåler varmen? Går det an å bruke silikon for eksempel? Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 9.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2012 Hva med eksospasta Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 9.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2012 Eksosmontasjepasta er løsningen! Denne ekspanderer når den blir varm, og tetter 100%! Jeg har brukt denne på min Wallas der jeg måtte skjøte to slanger sammen pga eksosgjennomføring i feil dimensjon, og dette ble helt tett og fint... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.