xplorerx Startet 10.Juni.2012 Link til dette innlegget Startet 10.Juni.2012 Hei. Da var båten på plass i Florø, men nymontert kartplotter. Da jeg ikke har noe peiling på kartplotteren og brukermanualen ble liggende igjen hos forhandler har jeg nå noen spørsmål. Når jeg nå er ute på sjøen hadde jeg forventet at kartet skulle følge båtens posisjon når jeg kjører og ikke har lagt inn en spesiell rute. Slik det er nå må jeg hele tiden trykke for å flytte kartbildet manuellt når jeg er ute å kjører. Om jeg ikke gjør dette kjører jeg bare ut av kartbildet og har ingen oversikt over hvor jeg er på kartet. Finnes sikkert en enkel måte å ordne dette på håper jeg, men da jeg ikke har hatt kartplotter før og pr dags dato ikke harbrukermanualen håper jeg det er noen som enkelt kan hjelpe meg med dette. Sitér dette innlegget Link to post
Ibiza 1 Svart 10.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2012 På min betydelig eldre Lowrance er det slik at skjermbildet går ut av 'følg båten' modus ved bruk av piltastene og tilbake igjen ved trykk på exit knappen. Ganske logisk så det kan jo hende dette er slik på nyere modeller også.. Sitér dette innlegget Link to post
Jens_P Svart 10.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2012 Du finner engelske manualer her: http://www.lowrance.com/en/Downloads/Manuals/ Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
abbor Svart 11.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2012 Stemmer at det er Exit knappen også på HDS. Sitér dette innlegget Link to post
xplorerx Svart 11.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2012 Flott! Takk for svar, skal prøve dette når jeg skal ut på sjøen i ettermiddag! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.